A készletek folyamatos online és áruházi értékesítése miatt a webshopban látható készletek és a tényleges áruházi készletek eltérhetnek egymástól, így előfordulhat, hogy a webshopban már lefoglalt termék nem áll rendelkezésre (például mert az áruházi értékesítés keretében eladásra került a termék utolsó darabja is). Ilyen esetben a termékre vonatkozó megrendelésedet nem tudjuk teljesíteni, amelyről rövid időn belül tájékoztatunk, és az esetlegesen kifizetett ellenértéket visszafizetjük.
A rendelést követően a terméket kiszállítjuk az Ön által megadott címre. Azon termékekről, melyek a visszaigazoló e-mailben „nincs készleten” jelzéssel szerepelnek, az info@anda.hu címen tájékozódhat a szállítási idő tekintetében.
Kedves vásárlóink, szállítási díjaink tömeg alapján vannak meghatározva, melyek a következőképp oszlanak meg:
*A 100 kg-nál nagyobb súlyú megrendelések esetén a szállításokra vonatkozóan egyedi díjszabást alkalmazunk. A futárszolgálatok igénybevétele nélkül kiszállított árukra és az egyedi fuvardíjas termékekre a rendelés beérkezését követően egyedi fuvarajánlatot küldünk.
Bizonyos termékek esetében, ahol a kiszállítás gazdaságtalan, illetve körülményes, esetleg egyáltalán nem megvalósítható, pl 1 db díszléc, a szállítás helyett, amennyiben megoldható, javasoljuk a bolti átvételt 26 üzletünk valamelyikében, ebben az esetben természetesen szállítási díj sem terheli a rendelést!
Üzleteink listáját itt találja!
Ezen termékek megrendelése esetén felvesszük a kapcsolatot a vásárlóval, és javasolunk valamilyen egyéb megoldást.
Megrendelésed az áru átvételekor készpénzzel egyenlítheted ki.
Egyenlítsd ki rendelésed banki átutalással. Megrendeléskor egy elektronikus díjbekérő számlát küldünk, melyen megtalálod az átutaláshoz szükséges adatokat: bankszámlaszámunkat, valamint a megrendelési számot, amit a közlemény rovatban kell feltüntetni. A termékek átvétele illetve kiszállítása a pénzügyi teljesítés feldolgozását követően lehetséges, melynek elkészüléséről e-mailben tájékoztatunk. Felhívjuk figyelmedet, hogy a termék átvételéhez a díjbekérőn található megrendelés szám bemondására is szükség lehet, ezért kérjük, hogy jegyezd fel azt!
Szaküzleteinkben és átvételi pontunkon, valamint online áruházunkban az alábbi bankkártyákat fogadjuk el: MasterCard és Visa Classic (dombornyomott bankkártyák), Maestro és Visa Electron (nem dombornyomott bankkártyák), American Express kártyák. Online bankkártyás fizetés esetén a megrendelés átvétele csak a sikeres fizetés után lehetséges. Online bankkártyás fizetési szolgáltatónk az OTP Bank. Szaküzleteinkben történő bankkártyás fizetés esetén kollégáink a kártya jogos használatának ellenőrzése érdekében személyazonosító okmány (pl. személyigazolvány) bemutatásához köthetik a vásárlást.